Propozycja: dodanie funkcji pozwalającej automatycznie łączyć kody zniżkowe z programem afiliacyjnym.

👍 Zbieramy głosy

Obecnie program partnerski działa tylko w oparciu o linki afiliacyjne oraz kampanie. Sprawdzają się one w przypadku prostych procesów sprzedaży oraz gdy strona produktowa znajduje się na Publigo. Istnieje jednak gros przypadków, gdy w procesie sprzedaży link afiliacyjny może zostać zagubiony bądź też jego przekazywanie pomiędzy poszczególnymi elementami lejka sprzedażowego nie zawsze jest możliwe.

Aktualnie, jeśli użytkownik wejdzie na stronę kursu i wpisze sam kod zniżkowy, nie ma możliwości, żeby zakup ten był widoczny w panelu jako zakup dokonany z polecenia (powiązany z danym partnerem).

Praktyczny przykład nr 1:

Youtuber XYZ promuje nasze kursy. Jego link partnerski to: ?afp=afpxyz. W materiale mówi, że po wpisaniu kodu XYZ-25, otrzymujesz specjalnie przygotowaną dla swoich widzów 25% obniżkę na kurs. Wszystkie osoby, które wejdą na stronę kursu i wpiszą ten kod zniżkowy powinny uzyskać odpowiednią zniżkę i zostać zakwalifikowane tak, jakby przyszły spod adresu: https://mojastrona.pl/?afp=afpxyz&afp-campaign=youtube-25-procent .

Praktyczny przykład nr 2:

Strona oferty sprzedażowej znajduje się poza serwisem Publigo. Użytkownik nie wyraził zgody na śledzenie za pomocą ciasteczek. Po obejrzeniu wideo użytkownik wszedł na stronę oferty z konkretnego linku afiliacyjnego, zapoznał się z nią i wyszedł. Po kilku dniach (np. po przypomnieniu się w newsletterze o końcu promocji) wrócił i kontynuuje zamówienie. Strona ofertowa nie może powiązać poprzedniej wizyty z tą samą osobą. Zakładamy jednak, że nawet jeśli zostanie utracone powiązanie z linkiem afiliacyjnym, to kupujący będą pamiętać o wpisywaniu kodu zniżkowego, wszakże zawsze jest to oszczędność. Wpisanie kodu z powyższego przykładu, tj. XYZ-25, powinno być zaliczone jako zakup z programu afiliacyjnego. np. użytkownik porzuca proces sprzedaży i wraca do niego po kilku dniach.

Podsumowując:

  1. Osoby przychodzące z konkretnego linku afiliacyjnego albo z konkretnej kampanii automatycznie otrzymują konkretny kod zniżkowy (kody będą powiązane z konkretnymi partnerami).
  2. Osoby wpisujące konkretny kod zniżkowy są uwzględnione w konkretnej kampanii dla danego linku afiliacyjnego.
  3. Osoby biorące udział w programie afiliacyjnym mogą zobaczyć w swoim panelu zakupy z wykorzystaniem takich kodów.

pozdrawiamy,
Zespół Dobrego słownika

Dobry słownik

4 miesiące temu

Działalność
Magda z Publigo zmienił status na 👍 Zbieramy głosy

4 miesiące temu

Dobry słownik

Właśnie zauważyłem, że ktoś zrobił bardzo podobne zgłoszenie tutaj: https://rozwijaj.publigo.pl/p/program-partnerski-kod-rabatowy-jako-dodatkowy-identyfikator-n79p6d

0    4 miesiące temu    Odpowiedzi

Komentarze muszą mieć co najmniej 20 znaków.
Anuluj
Jeden głos
Kategorie
Funkcjonalność