W tym momencie Program Partnerski opiera si臋 o klasyczn膮 metod臋 identyfikacj臋 poprzez plik cookies osadzany po przej艣ciu przez link partnerski. Niestety wielu administrator贸w grup na Facebooku zabrania umieszczania link贸w partnerskich, co ogranicza mo偶liwo艣ci promocji. Nie m贸wi臋 tu o spamowaniu grup na zasadzie "umieszcz臋 post i uciekam", a o kierowanie link贸w do os贸b na prawd臋 zainteresowanych kursem.
Jest proste rozwi膮zanie problemu. Chodzi o to, aby po wpisaniu kodu rabatowego Klient by艂 przypisywany do Partnera, od kt贸rego pochodzi owy kod. O ile kody z refami s膮 passe, o tyle kody rabatowe s膮 jak najbardziej mile widziane i nios膮 dodatkowe korzy艣ci dla Klienta. Za艂o偶enie jest proste: Klient wchodzi na stron臋 bezpo艣rednio, nie przez adres z reflinkiem, podczas wype艂niania formularza zam贸wienia, wpisuje kod rabatowy otrzymany od partnera i mimo, 偶e brak jest na jego dysku pliku cookie z ID PP to sprzeda偶 przypisana zostaje do partnera, do kt贸rego nale偶y kod rabatowy. To tyle i a偶 tyle.
7 miesi臋cy temu
7 miesi臋cy temu