Macie Państwo funkcję o niedokończonej sprzedaży, która działa ok -> ktoś nie dokończył, więc idzie powiadomienie, ale:
Najważniejsze - nie bierzecie pod uwagę warunku, że ktoś tą płatność dokończył za chwilę bo np. przeklikał się przez stronę albo skorzystał z innego urządzenia. Dałbym tutaj warunek sprawdzenia, czy w ciągu godziny ten sam adres nie do konał transakcji innym tokiem. Mam kilka przykładów, gdzie moi użytkownicy dokonali transakcji, ale coś nie poszło po drodze i zrobili to za 2-3 razem a mimo to dostają powiadomienia, że nie dokończyli płatności i mamy efekt taki, że:
Czy jest szansa, żeby w powiadomieniu o płatności mogły się pojawiać faktycznie linki do koszyka, w oparciu o cookie? A nie numer konta. To jest kompletnie bezużyteczne, żaden użytkownik nie dokończy płatności w ten sposób, co czyni tą funkcję właściwie bezużyteczną i jedynie co możemy zrobić, to wrzucić tam link do oferty (a jeśli mamy kilka kursów na raz, to jesteśmy pozamiatani) i liczyć na to, że użytkownik przejdzie przez cały proces od nowa. Co również daje kilka % szans, że to zrobi
1 rok temu
10 miesięcy temu
To jest bez sensu, że w powiadomieniu o nieopłaconym koszyku nie można dodać linka do produktu
0 1 rok temu Odpowiedzi