Jak ludziom nie przejdzie p艂atno艣膰, to dost臋p wygasa od razu i jest wysy艂any mail o utracie dost臋pu. Ludzi to stresuje. Cz臋艣膰 nie wraca ju偶. Przyda艂aby si臋 opcja, w kt贸rej mog臋 ustawi膰 czas, po kt贸rym wygasa dost臋p po nieudanej p艂atno艣ci. Np. 3 dni czy 5 dni, w kt贸rym mam czas na komunikacj臋. Idealnie jakby da艂o si臋 przy tym ustawi膰 odr臋bne powiadomienie edytowalne, 偶e np. "Twoja p艂atno艣膰 nie powiod艂a si臋. Zaloguj si臋 do panalu klienta, aby powt贸rzy膰 j膮, lub zmieni膰 kart臋, kt贸r膮 obci膮偶ymy.
2 lata temu
1 rok temu
A nie mo偶esz tego zrobi膰 komunikuj膮c si臋 PRZED wyga艣ni臋ciem dost臋pu? To jest w pe艂ni edytowalne. Ja wysy艂am powiadomienia przed.
0 2 lata temu Odpowiedzi