Opcja ustawienia czasu, po jakim wygasa dostęp od momentu nieudanej płatności

Hidden
Rozwiązane
Grzegorz Strzelec

Jak ludziom nie przejdzie płatność, to dostęp wygasa od razu i jest wysyłany mail o utracie dostępu. Ludzi to stresuje. Część nie wraca już. Przydałaby się opcja, w której mogę ustawić czas, po którym wygasa dostęp po nieudanej płatności. Np. 3 dni czy 5 dni, w którym mam czas na komunikację. Idealnie jakby dało się przy tym ustawić odrębne powiadomienie edytowalne, że np. "Twoja płatność nie powiodła się. Zaloguj się do panalu klienta, aby powtórzyć ją, lub zmienić kartę, którą obciążymy.

1 rok temu

Działalność
Dawid z Publigo zmienił status na Rozwiązane

11 miesięcy temu

Marta Łazar

A nie możesz tego zrobić komunikując się PRZED wygaśnięciem dostępu? To jest w pełni edytowalne. Ja wysyłam powiadomienia przed.

0    1 rok temu    Odpowiedzi

Komentarze muszą mieć co najmniej 20 znaków.
Anuluj
5 Głosy
Kategorie
Funkcjonalność