Obecnie mo偶na wygenerowa膰 link do konkretnego wariantu cenowego (?add-to-cart=numerproduktu&price-id=1). Je艣li zmieniamy cen臋 wprowadzaj膮c nowy wariant, to stare linki (np. wys艂ane newsletterem) prowadz膮 do poprzedniej ceny. Proponuj臋, aby link bez parametru price-id wprowadza艂 do koszyka z domy艣ln膮 cen膮 (obecnie jest ju偶 opcja ustawienia, kt贸ra cena jest domy艣lna). To spowoduje, 偶e ten link b臋dzie zawsze prowadzi艂 do dobrej ceny.
Przyk艂ad zastosowania:
Rozpoczynam sprzeda偶 nowego kursu. Tworz臋 dwa warianty cenowe - Early Bird i Standard (nie korzystam z mechanizmu promocji, poniewa偶 jest to pierwsza cena). Planuj臋 wysy艂k臋 newslettera z informacj膮 o mo偶liwo艣ci zakupu kursu w ni偶szej cenie (wariant Early Bird). W newsletterze dodaj臋 przycisk z CTA "Kup teraz", kt贸ry przenosi do koszyka. Newsletter wysy艂am w okresie obowi膮zywania wariantu Early Bird. Chcia艂bym, 偶eby osoba, kt贸ra kliknie w przycisk z newslettera informuj膮cego o wariancie Early Bird PO jego zako艅czeniu, zosta艂a przekierowana do koszyka, w kt贸rym znajdzie si臋 wariant cenowy Standard z aktualn膮, wy偶sz膮 cen膮.
10 miesi臋cy temu
10 miesi臋cy temu