Customizacja wiadomości

👍 Zbieramy głosy
Sylwia

Uważam, że potrzebna jest możliwość kastomizacji wiadomości (całej treści, nie tylko imienia klienta) po zakupie, założeniu konta etc. w zależności od kursu, który zakupi klient. Tak, żeby pod każdy kurs można było skroić inną treść wiadomości skierowanej do klienta.

1 rok temu

Działalność
Ania

Bardzo dobry pomysł. Mam dwa projekty, które są zamieszczone na jednej platformie. Wolałabym różną treść do poszczególnych klientów.

0    3 dni temu    Odpowiedzi

Komentarze muszą mieć co najmniej 20 znaków.
Anuluj
Dobry słownik

Gdyby można było definiować wiadomości per zakupiony produkt/pakiet, pozwalałoby to na lepszy onboarding użytkownika. W ten sposób można w znaczny sposób zredukować zapytania pojawiające się po zakupie.

1    5 miesięcy temu    Odpowiedzi

Komentarze muszą mieć co najmniej 20 znaków.
Anuluj
Kategorie
Funkcjonalność