W tej chwili polityka powt贸rze艅 nie istnieje. Webhooki wysy艂ane s膮 jednokrotnie, a niepowodzenie odnotowywane jest w logach na platformie.
Brak ten powoduje dziury w danych w systemach kt贸re integruj膮 si臋 z Publigo. Wersja PRO zobowi膮zuje.
Powinny by膰 powt贸rzenia od razu po wyst膮pieniu b艂臋du (transient http errors) jak i takie kt贸re b臋d膮 ju偶 w d艂u偶szych interwa艂ach dokonywa膰 kolejnych powt贸rze艅.
Informacja o nieudanym webhooku powinna by膰 wys艂ana mailem oraz powinna by膰 widoczna w panelu.
2 lata temu
10 miesi臋cy temu
Jeste艣my w trakcie kampani sprzeda偶owej i na 100 sprzedanych kur贸w ok 8 nie wywo艂a艂o webhooka.
W logu widz臋, zdarzenia:
a nie widz臋 w logu, 偶臋 zosta艂 wywo艂any webhook a co gorsza, 偶e wyst膮pi艂 jakikolwiek b艂膮d.
W konseksencji po ka偶dym sprzedanym kursie, musz臋 logowa膰 si臋 do system贸w i sprawdza膰 czy zosta艂y prawid艂owo obs艂u偶one webhooki.
Drogi zespole Publigo. Zadbajcie o jako艣膰. To jest bardzo powa偶ny b艂膮d w produkcie e-commerce.
0 1 rok temu Odpowiedzi