Brak polityki powtórzeń webhooków

Hidden
Wydany
 

W tej chwili polityka powtórzeń nie istnieje. Webhooki wysyłane są jednokrotnie, a niepowodzenie odnotowywane jest w logach na platformie.
Brak ten powoduje dziury w danych w systemach które integrują się z Publigo. Wersja PRO zobowiązuje.

Powinny być powtórzenia od razu po wystąpieniu błędu (transient http errors) jak i takie które będą już w dłuższych interwałach dokonywać kolejnych powtórzeń.
Informacja o nieudanym webhooku powinna być wysłana mailem oraz powinna być widoczna w panelu.

Kamil Wysocki

1 rok temu

Działalność
Dawid z Publigo zmienił status na Wydany

3 miesiące temu

Kamil Wysocki

Jesteśmy w trakcie kampani sprzedażowej i na 100 sprzedanych kurów ok 8 nie wywołało webhooka.
W logu widzę, zdarzenia:

  • rejestracji użytkownika,
  • wysłania emiala,
  • przypisania do kursu

a nie widzę w logu, żę został wywołany webhook a co gorsza, że wystąpił jakikolwiek błąd.
W konseksencji po każdym sprzedanym kursie, muszę logować się do systemów i sprawdzać czy zostały prawidłowo obsłużone webhooki.

Drogi zespole Publigo. Zadbajcie o jakość. To jest bardzo poważny błąd w produkcie e-commerce.

0    7 miesięcy temu    Odpowiedzi

Komentarze muszą mieć co najmniej 20 znaków.
Anuluj
3 Głosy
Kategorie
Integracja