W tej chwili polityka powtórzeń nie istnieje. Webhooki wysyłane są jednokrotnie, a niepowodzenie odnotowywane jest w logach na platformie.
Brak ten powoduje dziury w danych w systemach które integrują się z Publigo. Wersja PRO zobowiązuje.
Powinny być powtórzenia od razu po wystąpieniu błędu (transient http errors) jak i takie które będą już w dłuższych interwałach dokonywać kolejnych powtórzeń.
Informacja o nieudanym webhooku powinna być wysłana mailem oraz powinna być widoczna w panelu.
1 rok temu
3 miesiące temu
Jesteśmy w trakcie kampani sprzedażowej i na 100 sprzedanych kurów ok 8 nie wywołało webhooka.
W logu widzę, zdarzenia:
a nie widzę w logu, żę został wywołany webhook a co gorsza, że wystąpił jakikolwiek błąd.
W konseksencji po każdym sprzedanym kursie, muszę logować się do systemów i sprawdzać czy zostały prawidłowo obsłużone webhooki.
Drogi zespole Publigo. Zadbajcie o jakość. To jest bardzo poważny błąd w produkcie e-commerce.
0 7 miesięcy temu Odpowiedzi